zondag 2 augustus 2015

"Mijn gehaakte pop"

Van een lieve tante kreeg ik het boek "Mijn gehaakte pop" te leen.
Ontzettend de moeite waard als je kleine meisjes in huis hebt die van poppen houden!
Nog leuker is het als je puberzusje belangstelling toont en je besluit om er stiekem één te maken voor haar verjaardag!
Alleen nu alleen de basispop gebruikt en de aankleding lekker zelf bedacht.




De basispop klaar, op de armpjes na. Die kwamen pas als allerlaatst. 
Ontzettend gepriegel, weinig steken met een dunne naald.

Micro-haken zal nooit mijn hobby worden, zeg maar.. 


Jurkje ontwerpen. Met tule. Heel veel tule. 
Wat een rotspul is dat! 




Perfect! Alleen die kl***armpjes nog..


Finished! En precies op tijd!
Gelukkig was ze er blij mee!


Liefs, Desirée

*graag meer van dit soort updates zien? laat het me maar weten in een reactie hier of op facebook!*

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen