vrijdag 21 augustus 2015

W.I.P.jes

Mensen maken overal en altijd foto's.
Van een kop koffie, de lunch, de eerste poepluier van hun kroost..
Ik ook, nouja, niet van die poepluiers dan.
Ik kan je honderden foto's laten zien van alles wat ik doe. Van mijn kroost, in al dan niet beschamende situaties. Ik maak zelfs foto's op verzoek van de peuter, in een racewagentje in het overdekte winkelcentrum.
Geen mens die er gek van opkijkt.
Anders wordt het, als je op de grond naast je huis zit, ziplockzakken met haakwerk om je heen, camera in de hand.
Vreemde blikken kreeg ik, afgewende hoofden alsof ze bang waren dat het een besmettelijke ziekte was.
Raar hoor, mensen.

Oh well.. Ik heb in redelijk licht nog een paar foto's kunnen maken van de twee projectjes ("w.i.p." work in progress)  waar ik momenteel mee bezig ben.

Freddy de Flamingo. 

Jacques Vos.

Liefs, Desirée


2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, ben benieuwd hoe ze er uit zien als ze klaar zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook!
      Als ik weer een stukje verder ben, zal ik dat uiteraard posten!
      Liefs, Desirée

      Verwijderen