donderdag 24 september 2015

Ziek

Ik kan het niet, ziek zijn. Ik ben de slechtste patiënt ooit.
Ik heb er geen zin in, met de twee draakjes in huis heb ik er geen tijd voor. En bovenal heb ik er helemaal geen energie voor.
Jammer, maar helaas. Eens in de tien jaar heb ik een virus te pakken en ben ik gevloerd. Anderhalve week geleden begon het. Zo uit het niets zat ik te bibberen op de bank. Ijskoud had ik het.
Ontkennen! Doorgaan!
Een dag later had ik het nog steeds koud, zat ik 's avonds met een dekentje op de bank.
Weer een dag later viel er niet veel meer te ontkennen. Hoestaanvallen en koorts.
Haakwerkjes liggen er verloren bij. Verder dan een paar pagina's lezen en wat wordfeuden kom ik niet.
Inmiddels ben ik gelukkig weer koorts-vrij, heb ik ruim tien toeren haakwerk uitgetrokken, een paar toeren gehaakt en alles weer gefrustreerd aan de kant gegooid.
Mijn hoofd heeft er nog geen zin in. Concentratie is ver te zoeken.
Wél kan ik een paar fotootjes delen van mijn nieuwste projectje, wat het is blijft nog even geheim.
Niet omdat het iets vernieuwends, geweldig, nooit eerder vertoond is. Nee, gewoon omdat ik nog niet precies weet of het wel wat gaat worden, of het me wel lukt.
Oh, en wie al denkt te weten wat het gaat worden, mag het natuurlijk zeggen!

Het begin, met kladjes, uitgetrokken garen, naald om een steek te markeren.


En nog stiekem een 'groepsfoto' van alle kleurtjes!


Liefs, Desirée

2 opmerkingen: