vrijdag 30 oktober 2015

Chaos!

Ik zei het al eens eerder.
Zodra het einde van een project in zicht komt, gooi ik het in de kast en kijk er een tijd niet meer naar om.
Elke keer weer.
Jacques en Freddy liggen dus uiteraard onaangeraakt in mijn kastje.
Ik heb ondertussen alweer twee mutsen gehaakt, ben alweer een heel eind op weg met mijn eigen ontwerpje, heb een paar toeren gehaakt aan een ander knuffel-k'nijntje die heel zielig in een plastic tasje lag te wachten, ik heb zelfs een paar steekjes geborduurd!
Alles om maar niet die twee af te maken.



Nouja, om heel eerlijk te zijn, de vos moet nog aardig wat zwarte toeren (en die zie ik 's avonds niet zo goed) en de flamingo wacht nog op poten van ongeveer een halve meter (in één kleur, met een kleine naald)
Eigenlijk gewoon saai werk dus. De uitdaging is weg, het eindresultaat is al te zien, ik heb er geen zin meer in!
En dat gezegd hebbende, ga ik dit online zetten, linkjes spammen op facebook en dan de boel weer afsluiten.
Ik duik mijn boek weer in!

Liefs, Desirée

2 opmerkingen:

  1. hahahaa je lijkt mij wel, ik moet vreselijk veel moeite doen om iets af te maken....... maar ja soms moet je wel..... maar ik heb hier plastic zakjes met werkjes van jaren geleden, die komen dus nooit meer af.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat menig handwerkster zo is, haha.
    Ja, ik moet op een gegeven moment mezelf ook echt dwingen het af te maken, ook een van de redenen dat ik niet graag "in opdracht van een ander" haak.
    Het idee van die tijdsdruk alleen al.. Nee dank je ;)

    Die zakjes zijn herkenbaar hoor. Dat heb ik ook. Dat je aan het rommelen bent en iets tegenkomt waarvan je met geen mogelijkheid meer kan bedenken wat het ooit had moeten worden.
    Again, het lot van menig handwerkster denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen