vrijdag 27 november 2015

Ehm....

Inspiratieloos staar ik naar mijn beeldscherm.
Het is weer vrijdagavond en mijn huiskamer zit vol.
"Diepzinnige"gesprekken en veel bier.
Games worden besproken, heel veel games.
Ieder zijn hobby, de mijne is het niet.

De afgelopen week heb ik veel projectjes in handen gehad.
Niets afgemaakt, maar uiteraard wel plannen gemaakt voor nieuwe.
*shame on me*
Ik probeerde iets nieuws en besloot al heel snel dat dat pixelhaken toch echt niets voor mij is!!
Dus nu heb ik een heel schattig lapje, met een ingehaakt vosje. En heel veel onafgewerkte draadjes.

En terwijl ik bezig was, bedacht ik me dat ik genoeg van het oranje-bruine katoen heb om voor de dreumes stiekem een vosje te haken.

Ik borduurde. Een voor mijn doen, groot telpatroon. En dat ging verbazingwekkend goed. Slechts een paar foutjes, een tiental kruisjes die uitgehaald moesten worden. Verre van perfect, of af. Maar ik vind het leuk :)


Verder was ik nog even bezig met een k'nijntje en zocht ik kleurtjes uit voor een ander k'nijntje.


Zo, mijn inspiratieloze gezeur zit er weer op voor vandaag. 
Tot de volgende keer maar weer!
Liefs, Desirée



1 opmerking:

  1. lekker dat vrijdagavond gezeur, beter dan al het gedoe op de tv hahaha

    BeantwoordenVerwijderen