vrijdag 20 november 2015

Goede voornemens

Stoppen met roken, meer bewegen, gezonder eten, meer liefde voor je medemens,
Ieder jaar heeft iedereen een hele waslijst aan goede voornemens voor het nieuwe jaar.
Ik weet het, ik ben wat vroeg. Maar dat is omdat ik eigenlijk nooit goede voornemens heb.
Stoppen met roken doe ik na elke sigaret.
Met twee kleine kinderen en een grote hond in huis beweeg ik ook redelijk wat.
Gezond eten we hier ook wel, vind ik.
En uiteraard loop ik over van liefde naar mijn medemens.

Wat hobby's betreft heb ik maar twee voornemens.
Afmaken waar ik aan begin en wat meer zelf (proberen te) ontwerpen.
Dat eerste blijft een heikel puntje.
Zodra het einde in zicht komt, pleur ik het in de kast. Nog steeds.
En met het ontwerpen ben ik al begonnen, maar daarmee komen we nu bij het afmaken aan.
Dus je begrijpt dat het alweer een tijdje in mijn kastje ligt.
*mompelt iets over een vicieuze cirkel.*
 En je raadt het natuurlijk al, ik ben al weer bezig met een nieuw ontwerp-dingetje..
Nouja, een beetje. Vooral met het bedenken van de uitvoering.

Ooit haakte ik een manta-rog.



Want we hadden ooit eens een stel roggen in het aquarium (voor ie kapot ging :( )



Nou zijn manta-roggen hele toffe beestjes, maar niet de allermooiste.
De mooiste zijn zwarte zoetwater-roggen. Onbetaalbaar, maar prachtig.



Onhaakbaar voor mij ook. Zwart is in alles mijn favoriete kleur; behalve om mee te haken.
Dus ik heb maar bedacht dat ik de Blue Spotted Stingray ga maken!
Kijk dan hoe mooi!!


De kleurtjes heb ik nog in huis, de basis is niet moeilijk. Maarja, dan die ogen....
En de onderkant..
Hm, lastig. Maar we gaan het gewoon proberen.
Uiteraard pas als al het andere af is!
*Ahum, ja. Geloof je het zelf.*

Liefs, Desirée

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen