woensdag 11 november 2015

Jacques

Het was af en toe een helse klus.
Frustratie en verveling wisselden elkaar perfect af.
Maar eindelijk is Jacques dan klaar. En stiekem ben ik een beetje verliefd op hem!

Begonnen in onze vakantie, waar ik trouwens niet verder ben gekomen dan het stukje dat je op de eerste foto ziet. Veel gehannes en gevloek op het garen. (Drops Paris SPLIJT!! Heerlijk spul, maar je wilt niet bij slecht licht de zwarte stukken haken. Jacques' poten hebben inmiddels zoveel gevlogen dat ik er zelfs aan heb gedacht er maar vleugels van te maken.)
Gelukkig was daar dan het einde. En pikte de dreumes hem al in voor ik er fatsoenlijke foto's van kom maken.
Ik heb haar om moeten kopen met koekjes.









Maandagavond gaat Jacques verhuizen, naar een klein jongetje die hopelijk hele toffe avonturen met hem gaat beleven.
En voor de dreumes maak ik wel een andere. Of niet. Wie zal het zeggen.

Liefs, Desirée

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen