vrijdag 6 november 2015

Uitstapje

Even geen katoen, haaknaalden en patronen maar kraaltjes, ringetjes en tangen.
Zo'n 10 jaar geleden begon ik, uit verveling, met het maken van sieraden.



Al snel raakte ik uitgekeken op het rijgen van kraaltjes aan een draadje en ging ik op ontdekkingstocht.
De mogelijkheden, de materialen, de kleuren. Eindeloze combinaties,
Mijn drie meter lange werkblad lag vol met allerlei kralen, draden, tangen, ringen, probeersels, edelstenen, sluitingen.



Van alles heb ik gemaakt, van simpele oorbelletjes tot armbanden en kettingen met honderden ringen erin verwerkt. Glaskraaltjes gecombineerd met swarovski kristal en sterling zilver met edelstenen.



De liefde voor het sieraden maken is nooit over gegaan. Al is het tegenwoordig alleen even snel een ander hangertje aan een ketting maken, of wat verstellen. De haaknaald is blijft nog even mijn favoriete "gereedschap".

Liefs Desirée

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen