zondag 29 mei 2016

Chaos en hectiek

Never a dull moment, hier op het hoofdkwartier.
Sinds mijn laatste bericht is het druk geweest. Nouja, druk.
Eigenlijk gewoon het dagelijkse leven wat mij eventjes inhaalde.
Nog loop ik een klein beetje achter de feiten aan te hobbelen en ben ik blij als het avond is en ik niets meer hoef te doen.
En dan werk ik niet eens, heb ik 'maar' twee kinderen en een redelijk klein huisje.
Maar goed, je bent hier niet om naar mijn eindeloze gezeur over niets te luisteren.

Ook zijn er leuke dingen gebeurd hoor.
De peuter werd opeens een kleuter en kreeg een hele berg cadeautjes.
Het feestje zelf was een beetje ongepland en onverwachts, maar gelukkig niet minder gezellig.

Ik haakte hard aan haar cadeau, begon (uiteraard) een hele berg andere projecten.
Maakte een tas voor mezelf, die nu elke ochtend met de kleuter mee naar school gaat.
En na veel leuke reacties komt later vanavond het patroon hiervan ook online!
Verder ben ik nu nog steeds bezig met het hartjes-kussen voor de dreumes, liggen er verschillende K'nijns op ledematen te wachten, haak ik een mochilla/tapestry-achtige tas voor mezelf en ben ik vanavond zelfs weer aan een nieuwe tas voor mezelf begonnen.
Uitgebreide foto's van alles volgen snel!

Wel heb ik foto's van hét Elsa/Olaf kussen. Het cadeau voor de kleuter!
En wat was ze er ontzettend blij mee.
Hij heeft zelfs een ere-plekje bij haar in bed, naast haar hoofdkussen.


Tot snel!
Liefs, Desirée



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen