vrijdag 12 mei 2017

Time flies!

Zo, hallo!
Opeens is het alweer mei 2017 en heb ik al een hele tijd niets van me laten horen.
Ik schaam me diep!
Haha, welnee.. Daar heb ik helemaal geen tijd voor!
Als ik niet de grootste naar school moet brengen/op moet halen, moet ik de peuter uit benarde posities redden en als ik een kopje koffie heb gepakt besluit de baby dat hij honger heeft.
Nooit een saai moment hier, in ons kleine huisje.
Alle kindjes doen het perfect en dat ienieminie baby'tje he....... Dat is helemaal geen baby meer!
Slapen is voor watjes, net als stilliggen bij het verschonen, broodkorsten zijn de bom, alle mensen behalve papa/mama/zussen zijn doodeng en de hond die aan je voeten likt is hilarisch.

En hoe ontzettend blij ik ook met onze draakjes ben, dank ik alle denkbare goden dat ze alledrie elke avond om half 8 in hun bedjes liggen en slapen!
Tijd voor hete koffie en hobby's.
De laatste tijd heb ik erg veel gehaakt, zelfs veel afgemaakt ook!

Birren voor Jason en Noa


Sepp het Lalylala-zeepaard voor Jamey


Een grote flamingo, waarvan ik hoop dat hij straks een leuk nieuw huisje krijgt.

Jup, ik ga zo af en toe knuffels en andere gehaakte (baby-) spulletjes te koop aanbieden. Ook ga ik vaker op verzoek haken. Nee zeggen was nooit echt mijn sterkste punt.
Wil je graag een knuffel, stuur me dan via mijn facebook-pagina een berichtje.
Ook voor meer informatie mag je me altijd berichten.

Liefs, Desirée

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen